Strona główna Nowości Nowości Fundusz auto-promocji

Fundusz auto-promocji

685
0

Mijają trzy lata funkcjonowania ustawy o funduszach promocji produktów rolno-spożywczych. Efekty – znikome. Przetwórcy i eksporterzy są usatysfakcjonowani wynikami w handlu. Dla rolników opłacających składki składki nie jest to opłacalne. Agecja Rynku Rolnego zatwierdziła właśnie kolejną kampanię promocyjną. Tym razem za blisko 5 milionów euro przez trzy lata promować będziemy mięso i jego przetwory. Cel to Rosja, Chiny i Zjednoczone Emiraty Arabskie.

Poprzedni artykułList Otwarty Komitetu Protestacyjnego Rolników Indywidualnych Województwa Opolskiego do Ministra Rolnictwa
Następny artykułNiekontrolowany wyścig po rolne grunty Rzeczypospolitej Polskiej
NSZZ RI „Solidarność” jest powołany do reprezentowania i obrony godności, praw, jedności zawodowej, interesów zawodowych rolników na poziomie krajowym i międzynarodowym zgodnie z ideami „Solidarności” oraz zasadami etyki chrześcijańskiej.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj